onsdag 4. september 2013

Første offer

Dette var skikkelig teit. Crash'n'Learn

Mista signal. Trodde jeg var veldig høyt. Den virkelige grunnen var fordi jeg var bak noen trær. Tok av meg brillene for å speide. Så ingenting rett opp. Plutselig hørte jeg noe som kunne minne om lyden fra noen som klipper en hekk. Det var ikke det. Det var jeg som traff et av de tidligere nevnte trærne :P

Vel. Skaden var ikke værre enn en knekt topplate. Det sureste er å vente på deler. Det tok 19 dager å få delen fra TBS. Sånt oppleves som en evighet :)

Vel. Nå er ny topplate på plass. Så da er det bare å prøve igjen :)

Dette er et resultat av idiotisk FPV-flying

Slik så skaden ut rett etter kræsj. Dvs. Jeg brukte en snau time på å finne igjen farkosten :)

De pakker inn sakene pent hos TBS Avionics :)

Fram med loddebolt

Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar